Min revansch.

Här sitter jag & väntar på att bege mig. Jag är finklädd. Jag känner mig fin & önskar att du skulle se mig nu. För det är i stunder som dessa som jag saknar dig. Du höjde mig till skyarna & jag har aldrig känt mig så fin som tillsammans med dig.
Det är svårt. Det är jobbigt med saknad.
Jag vill hitta någon ny. En annan som höjer mig ytterligare en nivå. En annan som får mig att känna mig utvald. Vackrast på jorden.

Idag ska jag träffa folk jag gick i grundskolan med. Jag var ingen lycklig tjej då. Jag var inte ett dugg stolt över mig själv då. Det är jag idag. Jag vet även att folk ser mig på ett annat vis idag. Jag är inte längre den där mesiga lilla skittjejen jag var då.
Jag menar inte att döma någon. Jag var ingen ängel själv. Jag plågade andra för att jag själv var plågad.
Alla förändras vi, tur är väl det.. Dagen då jag hånglade med "klassens snyggaste kille" utan att han hade en aning om vem jag var, var både en revansch, samtidigt som det var så tragiskt. Men, jag kände mig som en vinnare då jag lämnade honom för att hångla med en annan. Hur tragiskt det än må låta så var jag så var det en stor grej för mig.
OCH FÖRLÅT PAPPA.. kanske inget du vill läsa om? Men alla har vi väl varit unga?

För övrigt är jag så glad över att ha en kusin som min i mitt liv. Hon låter mig ta del av hennes vänner och för det är jag henne evigt tacksam.
Finaste finaste du, vad jag älskar dig.


& så gör vi kvällen magisk.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Om du är finklädd får du visa oss=)

2011-02-19 @ 20:06:50
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: johanna

allt bra ? :)

2011-02-21 @ 16:18:39
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv; ajjamen :( nej inte jag heller haha :)

2011-02-22 @ 13:43:21
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kanske inte det man vill läsa om sin dotters eskapader, dock vet jag hyfsat väl hur du hade det på högstadiet så jag har förståelse för din primitiva hämd. Har ibland dåligt samvete för att vi inte pressade Lund betydligt mer. Därför är det extra skönt att se hur du har det idag. Det är bara prinsen på den vita hästen som saknas. Han kommer säkert att dyka upp, dem vet inte vad de missar annars.

2011-03-02 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0