Love you Guys!

Letade upp en utav mina favorit-bilder på mig & min Hoochie. Älskade älskade lilla Caroline. Förstår du hur mkt du betyder för mig?
Caroline min lilla Gangsterunge som är en sån där fin vän som det borde finnas fler utav.

Jag har slutat att deppa nu. Det sköljde bara över mig. Kanske var det för att jag vet att jag kommer ha det så sjukt kul ikväll? För det har jag alltid där, vad vi än gör.

Caroline som har hittat sig den perfekta mannen som äntligen behandlar henne med all den respekt hon förtjänar.
Om du visste hur mkt det betyder för mig. Hur mkt ni betyder för mig. För även han, Carolines galna man har kommit till att betyda så mkt för mig.

Ett hem man alltid är välkommen till
2 människor som alltid ser till att göra en glad
får en att le när man behöver det
& torkar mina tårar när jag behöver det.

Jag har sagt det förr men jag säger det igen.. Love You Guys!

& här har ni den, min favorit..
Förrförra sommaren på deras balkong.
Ser ni lyckan?
Jag älskar den!
( för att den är precis så där som vi är )

Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

åh vad fin bild :D



samma här faktiskt .

2011-02-05 @ 16:28:47
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-05 @ 17:50:00
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Khangkheng´s ♥

haha aww, det va mega gott ska jag tala om för dig ! :D <3

2011-02-05 @ 17:50:21
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0