Laxeringsmedel i håret!

Hej bloggen!
Här sitter jag med en rygg som dödar mig & laxeringmedel i håret. Fin ett fel liksom? Ryggen tålde nog inte en utav övningarna igår, tror jag får skippa den hädanefter. Ngn Core blev det alltså inte idag, då det är just mkt ryggövningar kände jag att det inte var ngn bra idé.
Nästa gång jag kör gym skippar jag helt enkelt den övning dom dödade min rygg. Kan inte på ngt vis vara bra att ha så här ont.
Vad gäller laxeringsmedlet så är det Ricinolja, som tydligen ska vara bra för håret. Nu jäklar ska jag få en man sällan skådad!
Idag har jag förutom plugg roat mig med en tur till Väla med Mamma & Lillebror, där fick jag förutom Ricinoljan köpt mig en väska som såklart är världens finaste, to die for & allt det där! Dock får den lilla i garderoben & växa till sig tills det är vår.
När vi satt i bilen på väg hem sa jag att jag aldrig förr hade längtat till våren lika mkt som jag gör detta året, då sa Mamma att så säger jag varje år.
Hmm. Okejrå. Är väl helt enkelt så att jag är jääävligt trött på vintern varje år då?
Vad gäller väskan så ska tilläggas att det var Mamma som hetsade mig till att köpa den. Jag stod där & velade, tyckte att jag inte borde köpa den då jag har köpstopp, inte alltför mkt pengar o s v. Men Mamma ja hon hetsade på så vad skulle man göra va?
Självklart blev en bakad potatis där också. Tack Mamma! Men why oh why envisas man med att pilla in äckliga gröna ärtor i alla röror? Jag spyr!
Skickade nyss in min ena studieenhet i Folkhälsa, inte helt nöjd med sista uppgiften där, men då det var otroligt svårt att hitta information till den var detta det bästa jag kunde göra.
Fick iaf respons på en annan uppgift jag skicka in i Vård- och Omsorgsarbete idag; Mkt bra!
Det tackar man för. Lite får man skryta då.. Tror nämligen inte att jag får samma respons på det jag skickade in nyss.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen & skölja ur laxeringsmedlet!
Jag & Mary Poppins i Central Park!
Jag gillar denna bilden. De ser ut som att vi står & pratar secrets just
när paparazzis fångar oss på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0