Ajajaj.

Godmorgon!
Har ångest över att jag inte kan gymma idag. Men då jag har ganska så ont i min rygg tror jag att det är bäst att jag hoppar över det. Fuskade nog lite med stretchingen & det får jag visst sota för idag. Så värst mkt ångest behöver jag eg inte ha, jag ska nämligen köra ett Core-pass ikväll. För det tänker jag minsann inte missa!
Sen kan jag ju spara gymmet till imorron. Man ska inte överdriva heller.
Så det siktar vi in oss på ist. Core idag & gym imorron! & då ska jag minsann strecha ordentligt!
Nu ska jag ta & äta lite frukost sen blir det väl till att roa mig med lite studier. Ja, det kör vi på!

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Hurtig du! :D

2011-02-03 @ 18:37:12
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0