Världens vackraste.

Lördag. Jobbar kväll. Eventuellt ett glas vin efter jobb, om jag orkar vill säga..

Igår hade jag ett fint samtal. Ett sånt där äkta samtal som man bara kan ha med en enda människa i hela världen. Det var skönt att få lätta sitt hjärta lite. Är det någon gång jag kan göra det så är det då. Nu hoppas vi bara att det denna fina människa tror slår in. Det vore så fint om det blir så. Hur som helst blir jag stolt över att höra de ord som sägs. Jag älskar att vår relation är så äkta. För du är en utav de finaste människor i mitt liv. Jag kan vara arg på dig, skrika på dig, vara så himla trött på dig. Men det spelar ingen roll, inga ord behöver sägas, för vi vet, precis var vi har varandra. För det älskar jag dig. Det & allt annat som gör dig till den du är. Ibland tänker jag på saker som kan hända med er, då får jag panik. Det är lite som att sluta andas, & jag får inte tänka så.
För nu. JUST NU är ni de finaste jag har.

För er skull vill jag bli lycklig. För er skull vill jag finna den där sista pusselbiten som gör mig hel. Du säger att du är stolt över vad du gett oss. Det ska du vara. För utan er vore jag inte den jag är idag.

Jag vet precis var jag har mig själv. Nu vill jag bara ha någon bredvid.


Med det orden tar jag & avslutar. Balkongen & ngn timmes sol väntar. Man måste få njuta lite..



Att ha människor som förstår en fullt ut, utan att man behöver säga ngt. Människor som räddar en var i livet man än befinner sig. Det är Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0