Tack för påhoppet!

Nathalie - mamma om En titt i backspegeln.:
Du är 27 år gammal, se till att väx till dig vännen. Jag förstår att du är hatisk emot Michaela Veritas, olagligt att se ut som dig.

Puss & kram
IP: 94.191.157.107


Tack för det påhoppet! Vad gäller denna kommentar så kan jag säga att "påhoppet" jag gjorde var att efter att ha fått en kommentar om att läsa en blogg för att hon var så f*ckin' awesome & snyggast i stan.. Jadijada.. skrev kort & frågade om varför hon behövde spamma om hon är så AWESOME & HET? Fick mig då en fortsatt utläggning om hur fab hon var, som avslutades med Lilla Fröken.. Påpekade då att jag säkert var minst 10 år äldre så hon behövde kanske inte kalla mig för Lilla Fröken?

När jag idag tittar igenom hennes kommentarer så ser jag att denna Nathalie har länkat ett utav mina inlägg & när jag sedan loggar in här så ser jag denna kommentar.

Nu undrar jag, VEM ska växa till sig? VEM är hatisk? Har jag någonstans klankat ner på den där Michaelas utseende? Svar Nej.

SÅ trött på dessa småtjejer & deras små försvarare.
Nej jag är inte snyggast i stan, men jag är åtminstone säker nog på mig själv för att inte behöva spamma runt eller trycka ner andra för att må bra. Skärp till er nu! & förstå att livet är så mycket mer.
-
Hoppsan, läser nu att denna Nathalie är 26 år. Då ber jag om ursäkt för att jag kallade dig för småtjej. ( & tänker att det hela är än mer tragiskt.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0