Saknar saknar saknar dig.

Inatt drömde jag om honom
jag drömde att han hade ångrat allt
att han efter sin långa resa skulle komma till mig igen
Jag var nervös
jag var exalterad
( Precis som jag alltid var då,
på riktigt )
Det var så fint att jag inte kan beskriva det
sen så vaknade jag
& insåg att jag bara drömt
att givetvis är det där för vackert för att vara sant
Sen vet jag inte om jag verkligen skulle vilja att det var sant
för jag vet att mitt hjärta adrig skulle klara av att brista igen
Men den stunden var fin
du var fin
så tydlig
precis som du var

& det gör ont ont ont

& jag saknar saknar saknar dig.



Det känns som att jag saknar dig mer och mer ju längre tid det går
som att inse att du aldrig mer kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör nästan ont att läsa, men det är fruktansvärt fint.

2011-08-28 @ 20:26:30
URL: http://charlottafia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0