Så var det precis som alltid.

Igår var en sån där fin dag. En sån där fin dag som vi alltid hade förr. Det är alltså så det är. Precis som förr. & ingen kan vara mer glad än jag. Kramarna jag fick när jag kom var så där äkta & så innehöll dom ngt alldeles extra. Dom innehöll en gnutta saknad & en känsla av att nu är vi rätt igen.
Fina fina ni.
Vi bakade kanel/vaniljbullar. Aldrig i mitt liv har jag sett bullar med så mkt vaniljsocker på, men hur goda blev dom inte? Riktiga kööööbebullar!
Efter det hade vi fått blodad tand så då tog vi & slängde ihop en liten rulltårta, som självklart oxå blev så himla god!
Så med mig hem fick jag alltså en riktig liten gottepåse för, så den tackar jag för!
Nu tror vi att vi är Världensbästabagare så vi har redan planerat in vad nästa bak ska bli. Haha, typsikt oss att snöa in så. Bakar vi så bakar vi. Är det spökjakt så är det spökjakt. Ja ni fattar..!
Måtta fick jag minsann med mig. Drack väl sammanlagt ett helt glas vin.
Innan jag stack ner till bakkvällen så var jag ju inom Hemmakväll för att lämna filmen. Dom hade givetis inte varit med om ngt liknande innan. Konstigt va, att allting alltid ska hända mig först..
Hur som helst så fick jag nu ett tillgodokvitto. Lilka bra det, orka lämna tillbaka den filmen en gång till? Störigt bara att jag hann se 45 min minuter utav den..
Menmen. Tänkte iaf utnyttja mitt tillgodokvitto till att hyra mig ngn film till ikväll.
Annars? Inte så mkt va. Ska väl mest ta det himla lugnt idag. Skönt! & så städa lite såklart. Tråk!
Men. Ni vill kanske se vad jag åt till frukost? Klart att ni vill!
Våfflor med grädde & sylt! Så himla gott!
Väl värd det en Lördag menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0