Oroa er inte, för det gör jag.

Lite senare idag tänkte jag skriva om en rolig sak som hände på jobb idag. För det var faktiskt skoj. Himla skoj. Men just nu orkar jag inte. Tänkte ta en kopp the, en kanelbulle & så titta på mitt favvis-program, så får vi se om jag piggnar till sen.

Jo jag tänkte på det.. Igår skrev jag ganska så djupa inlägg. Jag vet att vissa i min närhet blir oroliga när jag skriver så. Men det ska ni inte bli. Ofta när jag är lite nere så skrivs det ner i lite mer djup form än den verkligheten är.
Att skriva är min egen form utav terapi. Det är därför jag skriver så himla svarta rader ibland.

Såklart skrivs raderna för att något inte är riktigt som det ska,
men det måste få vara så.
Jag måste få skriva svart i väntan på ljus.


För tankar tar sig lättare ut med hjälp utav tangenterna,
åtminstone de som är så där svåra att uttrycka genom talan.

Kommentarer
Postat av: MICHAELA VERITAS

Att vara bra har väl inget med att ragga bloggläsare att göra, eller? Snygg kan jag va utan bloggläsare? Ja.. Mina bilder kan vara heta utan bloggläsare? Ja Mina tankar och funderingar kan vara värda att läsa utan bloggläsare? Ja..

Dom som läser bloggen behöver inte bli besvikna? Nej



Så jag vet inte vad lilla fröken mummlar om ;)

2011-08-09 @ 17:21:40
URL: http://mondoblog.se/veritas
Postat av: MICHAELA VERITAS

Oj förlåt, jag glömde!



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;)

KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!!

JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-09 @ 17:23:38
URL: http://mondoblog.se/veritas
Postat av: Paow

Tack så mycket, din kommentar på min bild när jag var osminkad värmde :)

Puss och Kram!

Paow

2011-08-09 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0