Oh what a fall.

Jag har ju längtat efter att plugget ska dra igång igen. Visst har jag tjatat en hel del om det? Nu är det snart igång. O Gode Gud vad jag kommer få för att jag sagt att jag vill ha riktigt mkt plugg att gräva ner mig i under hösten. Det kommer jag att få..
Idag fick jag nämligen min tredje kursplan and it's gonna be a pretty busy fall for me! Jesus.. Till exempel så har jag visst APU om lite drygt en månad, kan ni fatta.. OM EN MÅNAD? Det är helt sjukt! Innan, under & efter APU-perioden har jag ett antal inlämningar, obligatoriska lektioner samt prov. En hel del ligger självklart under APU-perioden. Vad sägs om 2 prov, en obligatorisk lektion + 2 inlämningar under dessa 4 veckor? Den är fin den..
Men inte kan jag klaga nu, det är ju detta jag ville?
Denna veckan blir lugn då vi ska introducers i alla kurser nu. Sen nästa vecka kör vi! Så jag passar väl på att njuta extra mkt av den 'ledighet' jag har nu.
På Lördag ska jag & A ha en heldag i HBG. SOM jag ska njuta då. En hel dag ska jag inte tänka på annat än shopping, god mat, ett glas vin & så vänskap såklart..
Nu ska jag försöka koppla bort mina stress-tankar ett tag.. härligt att man redan har dom..
Men KOM IGEN, nu kör vi Lotta!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag är också pluggsugen! Men på söndag åker jag till England för att vara au pair, följ gärna min blogg som handlar om det :) Kram!

2011-09-01 @ 15:25:27
URL: http://abbsyloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0