Material Girl.

Ibland förstår jag inte mig på mig själv. VARFÖR gör jag som jag gör i vissa situationer? Så jäkla korkad! Men ääh, orkade bara inte..
Hur som helst så har jag nu klickat hem den där drömjackan. ÅH LYCKA! Om den passar kommer jag att få leva på vatten & bröd, behöva jobba en massa & ABSOLUT INTE köpa mig ngt annat i klädväg! Men åh vad jag hoppas att den kommer att pasa.. & åh vad det kommer att vara värt det!

Lycka i materiell form.
Så nu vill jag bara ha hit den NUNUNU. & passar den så vill jag ha Vinter genast!

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-08-10 @ 21:39:16
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

Svar: Tack för du svara på min fråga på www.inapia.blogg.se . Hoppas du får en bra helg och se fram emot. MVH Ina

2011-08-10 @ 23:25:22
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Åh hoppas jackan passar bra!!!



Tack för dina fina ord. de värmde <3

2011-08-11 @ 00:40:36
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0