Livet liksom.

Hej bloggen.
Nej jag har inte dött, om ni nu undrade..
Jag har helt enkelt varit upptagen med att leva, eller med andra ord; Jobba. Har dock hunnit med lite däremellan. Mest att bli bortskämd ska väl tilläggas.. I Tisdags mellan jobb bjöd nämligen Pappa mig på lunch nere i stan & igår bjöd han mig på lunch hemma. Det kallar jag lyx!
Har även hunnit med ett besök på bibblan, så nu är jag nästan rustad för en hösttermin på Komvux.

Igår när jag kom hem hade jag tänkt mig att ha en lugn & skön kväll i soffan till en massa play-program. Men så kom den kära vännen Herr Migrän & hälsade på. Så efter 4 st Eeze bäddade jag ist ner mig i sängen kl 21.. Så mkt för den uppesittarkvällen..
Idag är jag ledig.. wihoo! Det tänker jag fira med en liten tur till Lund, bara för att jag är den snällaste människan som finns.. right? Sen ikväll blir det middag hos älskade Mormor.. kan ni gissa vad vi ska få att äta?
Däremellan hade jag tänkt hinna med att ta mig till Komvux & sätta upp lappar om mina böcker som jag tänkt sälja, samt ett besök på La-hem så att jag kan skicka in en lapp om att få tapetserat i köket.. wihoo igen!
Jo men det är väl det som hänt va?
Kanske var det precis det vi behövde. Sanningen.
För sist vi nu träffades så var det faktiskt som förr.
Åtminstone för den stunden. Men vem vet, det kanske kan bli så igen?
Hur som helst så var det faktiskt skönt att allt kändes som förr.
För visst har vi haft våra stunder
men dom har även varit fina & fyllda utav skratt.

Nästa Lördag ska vi ha en dag i Hbg. Jag tror faktiskt att det kan bli hur bra som helst.
Don't you?


Vänskap. Tänk att även det kan vara "It's complicated.."



Kommentarer
Postat av: Kajsa Nihlen-SKÅNES STÖRSTA BLOGG!





Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna en goodiebag från ELF smink:)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:)

2011-08-25 @ 13:05:23
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: *Angelica*

Jag vet den kommer bli fantastiskt :)

japp vi behövde nog de vännen.... höres ikväll

2011-08-25 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0