Kräks lite.

Så där ja. Nu börjar skolan snart rulla på. Okej, nästa vecka då. Idag fick jag mejl om kursen Medicinsk Grundkurs som ska starta på Torsd ( då jag givetvis jobbar, hoppas på att kunna lösa det iaf.. ). Bland uppgifterna som jag snabbt hann titta igenom finns det en del MATTEÖVNINGAR. Fattar ni.. MATTE? JAG? Herregud jag dör.. hur fasen ska det gå? Kräks bara jag tänker på det.
Inte nog med det, boken vi behöver fanns givetvis inte på Biblioteket & måste nu införskaffas illa kvickt innan den tar slut över allt.. Jag menar VEM vill inte köpa en bok för 480 kr.. för det är precis vad den kostar om jag inte hittar den begagnad. Spyr lite igen..
Jag har längtat efter hösten. Längtat efter plugget. Det är först nu jag börjar inse vilken tuff höst det kommer att bli..
Nåja, den tiden den sorgen..
Idag kör jag lite kvällsjobb & sen toppar jag det med att jobba heldagar både i morgon & på Söndag. Fint. Sa ngn helg liksom?
I förmiddags fixade dom ngt med vattenmätaren i mitt hus, detta skulle ta 5-15 min.. JAG HAR NU INGET VARMVATTEN!
Underbara liv.
Nu ska jag fixa lite innan jag beger mig till jobb.. Men ha ni en fin Fredag nu allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0