Jomen det går väl sådär.

Hur går det med mitt nya liv då? Har jag rört extra på fläsket idag? Nej. Har jag ätit så där mkt så att jag blir vidrigt mätt? Ja. Tänker jag trycka i mig en kanelbulle när mättnadskänslan lagt sig lite? Ja.
Alltså spec det där med ätandet är ngt sjukligt. När jag lagar ngt så måste jag liksom äta upp allt, annars får jag typ ångest för att jag kastar maten. Är det klokt eller? Hur jag än gör så kommer ju maten att försvinna. Är det då nödvändigt att äta till man blir svullen som en ballong? Det är f*n ett sjukligt beteende.
Men i morgon ska jag iaf röra på fläsket. En powerwalk it is. Nytt gymkort får vänta till nästa utbetalning då jag är fattiglapp just nu.
Fast en & annan situps har man ju råd att göra, så det finns det inga ursäkter för..
Annars då? Blev inte mkt till solande då det plötsligt började att regna. Jamen varför inte? Så istället satt vi under taket & drack kaffe & bläddrade lite i gamla fotoalbum. Alltid lika skoj. Efter det gav vi upp & körde & handlade. Jag blev inspirerad av Kusses meny & ställde till med att göra bakad potatis.
Den åt jag mig sedan äckligt mätt på.
Annars har det inte blivit så mkt mer. Piffat lite i badrummet & diskat lite. It's a funny life huh.
Nu skiner solen & jag sitter inne & tittar på film. Men jag bryr mig inte. Jag har inget spray i håret idag så jag känner mig sjukt ful ( & lite fet då ). Så lika bra att stanna inne. Ytlig & vidrig som man är.
Men imorron kör vi. Jobb, powerwalk, tvätt & lite städ.. WOHO what a wonderful life..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0