Jesus!

Idag har varit en bra dag. Jobbade. Slutade kl 13:30. Gick hem & lade mig på balkongen en stund. Läste lite, slumrade till lite. Sen fixade jag till mig lite & körde ner i stan för att gå & äta på Dannys med Spättan. Var ett tag sedan vi sågs nu, som det brukar bli.. Så därför var det extra skoj att äntligen ses igen. & precis som det är med vissa vänner som man inte träffar så ofta, så var det precis som att vi sågs igår. Lättade hjärtat & pratade allmänt skit, så där som man brukar göra. Hon är allt fin hon, min lilla Kattjesus! Snackade lite löst om att ta en tripp till Ullared.. PERFEKT.. har jag varit sugen på ett tag nu!
Efter dinner with Spätts så begav jag mig till CG för att handla lite. Lite skit & en fin solros fick följa med mig hem, nu får vi se hur länge den överlever här hemma..
Nu har jag nyss klippt ner & lackat mina naglar i Creamy Nude. Fräscht. Funderar på om jag ska dra ett lager till eller vänta med det till i morgon? Ojoj.. vilka stora beslut man har.. Jag tar det i morgon.
Flyttar snart in i sovrummet & avslutar kvällen med Paradise Hotel. Fint.
Såå hur många veckor ger vi den innan den är död? Eller vad säger jag?
Jag är för tusan Växtjesus dotter! & Gud vilka många Jesusar jag känner då..
Inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0