Hej å hå städa på!

Hej & hå städa på!
Jodå. Jag fick minsann ett ryck så nu får köket sig en omgång. Det rensas & organiseras om. Lär bli helt förvirrad när jag ska plocka ur saker ur skåpen sen. Har lite koppar & fat jag ska göra mig av med.. ngn som vill ha?
& så fick jag ä n t l i g e n plats med min fin fina lilla teservis som jag fått utav Mormors särbo. Åh den är verkligen så där Lottig & fin. Det är faktiskt en skam att den ska stå där & skämmas i skåpet..
Men det ska bli andra bullar då jag fått tapetserat i mitt kök. Då ska jag hitta lite snygga hyllor där jag kan ställa fram sånt fint som jag fått från min Mormor & hennes särbo. Inte ska sånt stå & skämmas i skåpen menar jag!
Har även lite planer för mitt storarum. Är så innerligt trött på mina skräpmöbler & barnsliga stil som råder här. Så det ska minsann fixas det med. Men en sak i taget.. Inte precis så att jag skiter pengar.. tyvärr.
Nej nu ska jag fortsätta innan jag tappar gnistan.. nästa skåp!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Man får börja med att gå i höga kilklackar och sedan när man kan gå snyggt i dom och få dom att kännas som sneakers så byter man ut dom mot stilettklackar ;D

2011-08-30 @ 22:47:15
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0