Ett riktigt brev med frimärke.

Jag fick ett brev
ett riktigt brev med frimärke..
Ja idag damp det ner ett handskrivet litet brev till mig, med en liten gåva i. Helt oväntat & så fantastiskt fint gjort. Ni ska veta att jag uppskattar såna små små saker himla mycket. DU ska veta det. "För att du vågar vara rak & den du är" stod det bland annat i detta enkla lilla brev.
Ett brev som betyder så mycket.
Det är som jag brukar säga - tänk vad något så litet kan göra så mycket.
Blev otroligt varm i hjärtat.
Här har ni ett kort på delar utav brevet samt den lilla gåvan..
Hur fint? Så fint.
Läser texten på kylskåpsmagneten, för det är de det är, & tänker på att det faktiskt är sant de där.
Jag tar åt mig av orden & tänker att jag borde värdesätta det så mycket mer än jag gör nu.

Du betyder. Till dig säger jag tack. Fina fina du <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Så fint!!! Underbar vän du har.

Tack för kommentaren. Javisst blir man glad så det killar i magen :).

Kram/ Jennifer

2011-08-29 @ 20:02:11
URL: http://www.roomharmony.se/etthornaveden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0