En titt i backspegeln.

I brist på inspiration så tar vi oss en titt i backspegeln..

Pengarna rullar.

Min runda på CG med Mamma & Pappa förvandlades ganska så snabbt till en runda på CS med Spättan & Palle.
Där har vi haft en bra dag, pengarna har rullat. Men jag är nöjd.

Nu ska jag ta & fräscha till mig. Sen blire till att traska bort & hämta cykeln, dryygt.. för att sedan traska hem till familjen & käka fondue.
Efter fonduen blir det fest nere på Kungsg. NICE! Inte ofta vi samlas nu, så det är alltid extra skoj när det inträffar.


SÅ nu har jag inte tid att sitta här mer. Ett glas vin & makeover. Ljuvligt.


& jag funderar nu på om jag verkligen är sugen på morgonmys i morgon.. 


Såhär söta ska vi iaf vara idag!

/ Detta inlägg skrev jag den 2 Augusti 2008. Inte för att låta bitter eller så, men det känns som att mitt liv var lite roligare då. Jag menar, ett utav inläggen jag skrev den dagen kunde jag inte ens lägga upp här. Jag censurerade inte så mkt på den tiden vet ni..
Jag saknar den tiden, då allting var så enkelt. Det förbjudna var inte förbjudet & allting var möjligt.
& det där morgonmyset ja, det var på den tiden mitt hjärta inte fastnade för ngn. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0