En titt i backspegeln.

Vi fortsätter som igår.. Vad hände denna dag för exakt 3 år sedan? Det tar vi reda på här..

Morgonmys.

"-Jag måste ha vatten, annars kan jag inte kyssas".


En galen kväll även igår. Jag fattar det inte. Blir so sick trött på mig själv när jag blir sådär. AH! Vad f*n är meningen med att gå ut då? Aja, jag skyller på värmen.. det var TOKvarmt nere på Kungsg.. såå man fick ju dricka desto mer då.. mm.

Jag var fin med mitt vin.

Slutade med att Palle var snäll & följde mig bort till min cykel. Det tackar vi för. Vänner som alltid finns där, oavsett hur man är.
Men VARFÖR blir man sån? AH. Jag kan liksom inte släppa det. Nej, det måste verkligen bli ändring på det nu. Jag har insett att det är ett problem, på riktigt.

Smsmssms. Jo, min telefon bara ääälskar att skicka sms när den fått lite vin i sig. 

Öppnade mitt hjärta för Spättan igår. Jag har en svin-sensor. Det är sant. Den drar till sig, & känner av, svin. Nu tror jag kanske inte att detta är ett praktsvin, men ett litet svin.. ett litet eget svin. 
Så, det där morgonmyset som styrts upp på diverse fyllor, dissade jag i panik när jag vaknade till av ett sms i morse.
10 min senare stod jag & öppnade dörren med håret på alla håll & smink i hela fejset.
Vad gör man inte när det står en hetnos nedanför?

& jag är en mkt svag människa. Så mkt för den äckelveckan..

Men, lite närhet är aldrig fel.. & det gjorde faktiskt inte alls ont i mig när han sa "-Hejdå gumman". Jag bara visste att nu var det hejdå, för gott.

Jag börjar bli van, helt enkelt. & ngn gång kommer han väl, drömprinsen, som ska rädda mig från allt ont.. dom säger ju det iaf.


Eg. borde jag ta & städa här hemma nu. Ser helt ärligt talat för j*vligt ut här. Men, jag orkar inte. Nej. Det är Söndag, då behöver man inte. Så.. ist ska jag ta & duscha, sen traska hem till familjen där mat, Las Vegas & min nya rosa lilla raring väntar på mig.

Lyan får ha sig en omgång i morgon ist.
/ Ja. Här kan man se att det blev en sån där galen, på ett kanske inte så bra sätt, kväll som det så ofta blev förr. Man kan även se hur himla dålig jag var på att leva upp till det där jag skrev på dagen innan. Lustigt att läsa detta & känna den känslan jag hade då när jag tänker på hur det var nu när vi sågs igen, ganska så exakt 3 år senare. Konstigt hur känslor kan förändras? /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0