Bättre än en film.

Efter en jobbmässigt ganska så jobbig.. ( Oops vad fyndig man är..! ) helg så ser jag just nu himla mkt fram emot kvällen jag har framför mig; chips, flaeskesvaer, popcorn & Paradise Hotel, bättre än en film & ett bra avslut på denna helg.
Som det ser ut nu så är jag ledig i morgon & så hoppas jag att det förblir. Resten utav veckan som kommer är hyfsat späckad med skolstart & en & annan delad tur. Så där alltså. Men wips så är det Lördag & jag har en helt ledig dag igen, den ser jag fram emot. Hbg, jag har saknat dig!
Men just nu tror jag att jag ska återgå till mitt här. Känns som om jag inte har så mkt att berätta för er idag.. d v s om ni inte vill höra om gubbar som "klappar" lite för mkt på en, men det vill ni nog inte.
Så punkt då.. time to get fat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0