Angels of Death.

Fredag. Jobbade kort dag men vilken dag sen. Hej stress! Hade världens Ågren över huruvida jag skulle gå in & jobba i helgen. Inte helt oväntat så fattades vi folk på denna min lediga helg. Men idag klarade min kropp & knopp inte att ställa om sig på jobbmode, åtminstone inte till imorgon. Så jag nöjer mig med att  gå in & jobba extra på Söndagen. Ngt som nu ger mig ångest. Timmar är bra & timmar är jobb & jobb är pengar. MEN nu får jag helt enkelt sluta älta & se fram emot min lilla långledighet.. Efter det ska jag alltid tacka ja, lugnast för min själ..
Kvällen idag ska spenderas nere hos mina favvisar. Det var ju evigheter sedan sist, så nu är det väl verkligen dags. Vi ska baka kanelbullar & bara ha det mys. Precis som sig bör i höstrusk som detta..
Men innan det blir det middag med Mami & så måste jag självklart ner & lämna filmen, igen..!

& sanningen
visst gör den fasligt ont ibland.
Det är för att det är just det den är
Sann.
Angels of Death.
Den vackraste jag känner
med det finaste yttre
men det trasigaste inre.
Därför är du så extra värdefull
därför vill jag att du ska förstå.

Finaste Du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0