A true lifesaver!

I början utav sommaren hade jag ett hår som var total katastrof. Det var tunt, slitet & ja helt enkelt i ett fruktansvärt skick. Jag började på riktigt oroa mig för att det skulle falla av. Faktum är att det mer eller mindre slets av & blev både kortare & tunnare.
Så det var med skräck jag gick till min Frisör & berättade om mitt problem..
En klippning & slingning & så fick jag köpt med mig 2 svindyra produkter:
Till höger; En helt fantastisk inpackning som doftar otroligt gott samtidigt som den gör mirakel för håret. En pytteliten klick är vad som behlvs för att skapa magi.
Till vänster; En olja som man bara tar ett par droppar utav i fuktigt hår. Sen låter man antingen håret självtorka, eller så fönar man det. Även den doftar himelskt gott, men fram för allt så blir håret lent som silke utav den.
Dessa två produkter har räddat mitt hår. Mitt hår har återhämtat sig otroligt bra redan. Dessa + lite nertaggning på platt & spray har varit a lifesaver för mitt hår.
Tunt kommer det alltid att vara, men det är inte på långa vägar så som det var i början utav sommaren.
Så ett litet tips från mig till er. Väl värt varenda krona & jag & mitt hår säger tack, från botten utav vårt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0