What a beautiful day.

Tänkte börja köra dagens bild här på bloggen. Jag väljer helt enkelt ut en bild som jag känner för just den dagen & sen skriver jag ngt till den. Vad sägs om det?
Här är alltså jag. I bakgrunden skymtar man även Bobo. Vi är på ett vackert ställe som heter Skäralid. Carro är givetvis med hon också. Det är ju hon som knäpper bilden förstår ni. När jag ser denna bild så blir jag glad & varm inombords. För trots att det här ser ut att vara höst så är detta faktiskt en vårbild från förra året.
Jag minns denna dagen väl. Det var en sån där finfin dag med mina bästa. Vi grillade & drack läsk. Satt inne i en mysig husvagn & drack kaffe & åt daimtårta. & så tog vi en promenad, till detta vackra ställe ni ser på bilden ovan.
På promenaden drack vi källvatten som var alldeles iskallt & fantastiskt rent & gott. Det var en dag då man fylldes med liv & fast att jag körde hem alldeles ensam så minns jag att jag var lycklig.

Fina ni. Fina C&B. Vad sägs om att göra ngt liknande snart? Vi behöver ju inte tvunget ha en husvagn? En grill & lite god mat räcker långt. Så kör vi till ngt fint ställe & bara är. Vad säger ni om det?


För jag vill att varje dag ska vara så där vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0