Tomhet.

Hej bloggen!
Idag har varit en bra dag. Jag har hunnit med att tvätta, plugga - blivit färdig och skickat in den studieenhet som ska vara inne imorron, tränat, fikat med Mamma, varit i en underbar liten affär - med Mamma, ätit middag hos Familjen, pratat med Kusse , tittat på teve och nu sitter jag här med nylackade naglar. När naglarna torkat ska jag förflytta mig in i sängen & avsluta kvällen som jag brukar - med BB. Love it! Tragiskt men sant.
Kör en Dagens Pepp nu, någon bild blir det inte, men det kan kvitta, tror ingen bryr sig eller?
PEPP DÅ!
  • Jag blev färdig med min studieenhet.
  • Jag gymmade, trots att jag var sugen på att hoppa över det.
  • Jag tvättade, trots att jag var sugen på att hoppa över det.
  • Jag köpte ett jättefint armband ( fast eg borde inte det vara PEPP utan FY.. har ju köpstopp.. )
  • Jag fick hänga hos min fina Familj.
Det var de det. Godnatt!


Jag saknar alltid dig lite extra mycket om kvällarna
det är så tomt på den plats där du aldrig mer ska ligga.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag tycker inte att jag har speciellt stora bröst heller eftersom jag bara har B xD

2011-04-07 @ 23:06:32
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: annsoh

Hej! Nu är dagens blogg avslutad gå in och se om det var du som vann!

Om inte anmäl dig igen! Puss & Lycka till <3

2011-04-08 @ 02:02:16
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0