To do list!

Under veckan som kommer har jag lite jag måste göra. Lägger upp det här så att jag känner pressen..
  • Städa ( damma, dammsuga, toaletten, torka golv, rymma undan )
  • Söka jobb
  • Plugga
  • Träna
  • Städa till firrarna
  • Gå upp med resväskan på vinden..
  • Tvätta
  • Röja undan på hatthyllan, men det innebär att jag måste städa min klädkammare.. & det krävs det inte lite ork för att göra.. HELLO BOMBNEDSLAG!
  • Städa ur resten av kylskåpet
Såja. Då vet ni det. Känner att det är livsviktigt att dela med mig ( mest för att jag ska känna mig piskad att verkligen göra det.. )

Kommentarer
Postat av: Melina

Coolt, pressat schema där. Så mycket hade aldrig jag orkat.

2011-04-14 @ 09:49:12
URL: http://golvvard-malmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0