Stormvarning.

Fredag. Woho eller? Känns lite som att det kvittar för mig..
Har minsann varit på gymmet idag med, trots hyfsad träningsvärk från igår, duktig tjej man är *klapp klapp*. Nu sitter jag här & har klätt mig i kläder jag inte trivs i så jag ska strax ta & byta om. Sen blir det till att fixa till sig lite.
Idag blir det fika med lite fina tjejer, det gillas. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Antagligen ingenting alls?
Stormar ute kan jag säga er, så mkt att jag nästan bröt handen i dörren till cykelförrådet ( nej jag överdriver inte alls..! ), men jag klarade mig. Värre är det med min dörrnyckel, den tycks ha fått sig en riktig smäll då det efter det vart skitsvårt att få in den i låset.. Suck.
Aja, roligare än så blir det inte just nu.. men ha nu en fin Fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0