Sommar när den är som bäst.

Här står jag. En varm & solig sommarkväll. Jag befinner mig i Malmö & väntar på att få beställa en falafel. Jag gillar denna bilden för att den säger sommar. Jag gillar den för att denna kvällen var en sån där riktigt härlig sommarkväll. Vi satt i Folkets Park & hängde. Långt in tills kvällen blev natt. Då gick vi till Debaser & jag tappade lite utav den där magin som var strödd under kvällen tidigare.
Men det var trots allt en fin kväll, med fina människor. & det var sommar, precis som den ska vara, när den är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

älskar att hänga i folkets park när det är sommar (:

2011-04-07 @ 22:26:55
URL: http://www.frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0