Otroligt givande!

Wow vilken bra föreläsning jag var på idag. Tänkt vad mycket man kan lära sig på bara ett par timmar. Om jag någon gång skulle hamna i ett arbete där jag stöter på dementa har jag nu en helt annan syn på dom & hur man ska arbeta med dom, & fram för allt hur man ska bemöta dom. Fantastiskt. & vilken skrämmande sjukdom sen.. Hujedamej!
Förutom föreläsningen så har jag varit duktig och sökt två jobb samt att jag just nu sitter & pluggar ( jaja, lite break måste man ju ha..! )
Har skrivit om 4 folksjukdomar & inser att jag känner en eller flera som är eller har varit drabbade av dessa sjukdomar.. det är SJUKT.
Nej nu ska jag faktiskt ta & plugga vidare.. men tänkte först köra en dagens PEPP-LOTTA! Bakar in det i detta inlägget så man slipper 7 inlägg per dag..
Så, Dagens Pepp:
  • Föreläsningen jag var på var otroligt givande.
  • Jag har sökt 2 jobb.
  • Jag har pluggat, fast att jag inte ville.
  • Jag fick ännu en resegaranti idag, ojoj vad jag måste köra Skåne-runt snart.
  • Ikväll ska jag unna mig en riktig teve-kväll, det gillas.
Så där ja, blev lite upprepning kanske.. men så kan det vara.. Nu: PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0