Let's kick this day.

Tisdag idag va? Ramlade ur sängen strax efter 08. Har ätit frukost i lugn & ro. Sånt man kallar arbetslöshetslyx ( Skämt å sido Skämt å sido.. Jag hoppas att ni alla som läser här fattar att jag vill ha ett jobb, & att jag faktiskt anstränger mig, fast att jag inte alltid nämner det här.. ).
Nu ska jag strax ta & göra vid mig sen får vi se om jag hinner med lite plugg innan jag ska bege mig iväg.
Idag ska jag agera moraliskt stöd åt en vän på sjukan. Inte för att hon behöver det, nejnej, hon är faktiskt en duktig tjej så hon klarar sig själv. Men för att jag vill & kan, & mest för att jag MÅSTE komma ur denna lya idag, annars blir jag nog galen.. Sen att vi ska till Nova efter är ju bara ett plus, inte för att jag ska handla eller så..
Tråkigt väder ute är det minsann idag. Blä. Menmen, man kan väl inte få solsken jämt? Idag mår jag iaf helt bra, så det får man väl ta som lite solsken åtmionstonde?
Nej dags att kicka igång denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0