Krya på mig.

Har börjat att piggna till lite nu. Passade på att sätta mig i solen med en bok ett tag. Ute på balkongen förstås. När solen gick i moln passade jag på att gå in & laga mig en pastagratäng som nu står i ugnen. Nu är jag helt slut men faktiskt hungrig. Tänkte ta & läsa lite till medan jag väntar på gratängen. Sen ska jag nog bara spendera resten av dagen i soffan, titta på en film eller två.
& just när jag skrev detta så började det att regna. Perfekt väder för movie. Kan säga att jag har haft lite ångest när jag legat nerbäddad när solen lyst utanför fönstret.
Dagen idag får fortsätta så här. Slappt. Hoppas på att känna mig helt kry imon!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack :D

2011-04-04 @ 16:26:27
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0