Käre Gode Gud.

Åh snälla Gode Gud hjälp mig med detta & låt det gå min väg. Om du gör det så lovar jag att jag ska tro på dig livet ut & inte gå ur kyrkan som jag har planerat att göra..
Det är PRECIS vad jag behöver. & det skulle vara skönt att för en gångs skull ha flyt..
Funderar på att bli så där galet Katerina-kristen tills jag får som jag vill..
Men nog om det.
Idag har jag hunnit med ett besök på Lunds lasarett. Jag var som vanligt kräknervös innan jag skulle dit. Jag skulle nämligen få en nål instucken i min arm, & det är inget jag är så speciellt glad för.. Unge som jag är så fick Pappa följa med mig dit. Det tackar jag för. Kan tänka mig att han blev lite orolig när tjejen som kom in efter mig steg ut en stund innan mig. Haha. Men det var inte så illa som man kan tro. Den mesta tiden gick nämligen åt till att komma fram till huruvida jag skulle göra testet eller ej. Det slutade med att jag gjorde det & Sköterskan var verkligen så himla rar.
Hon berättade för mig att jag är långt ifrån ensam om att plugga till Usk & vara lite rädd för nålar, man kommer över det.. Känns bra att veta..
Att vi sen fått veta att vi MÅSTE göra detta när det egentligen inte alls är så kan man tycka är lite knas. Kunde hoppat det men tänkte att när jag nu väl tagit mig dit så var det lika bra. HIT ME sa jag!
& som vanligt var det inte alls farligt & jag känner mig som en tönt för att jag stressat upp mig så.
Ska dit igen på Fredag & då SKA jag inte vara rädd..
Efter Lund körde vi ner & fikade. Mysmys.
Nu sitter jag här & ska "snart" bege mig iväg för betygssamtal i en utav mina kurser. Ska även passa på att välja nya kurser. Spännande.. Vad ska man välja?
Jo men det var nog det va?
& så håll tummarna för f*n!

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt :) jo de e bra med mig förutom att jag har svinkoppor.



händer då? :)

2011-04-26 @ 13:59:11
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

antagligen har min lillebror dragit med sig nåt från dagis.



jaha okej :) nej ja kollar på db :)

2011-04-26 @ 20:50:50
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: camme

Tack Lotta. Nu känns det genast lite tryggare:) Usch, sprutor alltså. Jag ser verkligen inte fram emot vaccinationer... :/

2011-04-27 @ 07:59:56
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

tack :D

2011-04-27 @ 10:40:27
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0