Jag vill ha bubbel!

Har haft en bra dag. Gick en snabbis i stan, utan att handla ngt.. var dock såå sugen på att köpa en bikini & jag hade säkert köpt den om det inte vart för att jag var tvungen att prova den, & det orkade jag verkligen inte.. dessutom har jag ju köpstopp.. MEEEN Marre har faktiskt rätt i det hon sa; Bikinis måste man köpa direkt! Så nu tänker jag att jag kanske måste ner & prova den imorron.. den var faktiskt såå fin.. & jag anser att man måste köpa minst en ny bikini per säsong.. Jag är sjuk, jag vet! Som tur är så verkar jag inte vara ensam om att ha detta sjuka beteende.. PJUH!
Efter vår lilla snabbrunda i affärerna gick vi & fikade. Mysmys. Pratade lite löst om att gå & se Hoffmaestro i Malmö nästa Lördag.. DET hade vart skoj!
Efter fikat blev det en runda på Hemmakvälll, där var Kusse söt & hyrde en film åt mig, som tack för det fick hon en påse chips utav mig.. schysst deal får jag säga!
Hade tänkt se den där filmen ikväll, men så såg jag att Vingar av glas kommer på tv4+. Min älskade Alex är ju med i den! & det var verkligen hundra år sedan jag såg den sist, så nu tänker jag att jag nog får se den ist. Hyrfilmen kan jag ju se efter det.
Ja, vilka I-landsproblem man har va..
Imorron måste jag nog ner i stan igen iaf, inte bara för att prova bikinin då ( Gode Gud gör så att den är kvar..), nej jag måste även köpa allergitabletter & en flaska vin, bra blandning! Sen ska jag bara försöka lösa problemet att ta sig hem från A-torp, eller ska jag kanske låta bli att dricka.. nej fy vad tråk.. Jag vill ha bubbel!
Nu kör jag Dagens Pepp & sen är det punkt.
  • Att jag inte handlade något idag.
  • Att jag gymmade imorse.
  • Att jag pluggade lite.
  • Att jag blev bjuden på kalas imorron.
  • Att jag är nöjd med att sitta hemma & mysa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0