I miss you, summer.

Fredag. Men det kan väl kvitta för mig liksom? Har pluggat på lite även denna dag, klapp på axeln på mig.. Deltagit i de alltid så givande Arena-diskussionerna..
Just nu hade jag tänkt se ett avsnitt BB. Love that shit! Så trashigt att jag ryser..
Ikväll blir det först mat hos Familjen, var annars? & sen vin hos Caroline. Wiho! Vad vi ska prata skit om hela världen idag.. ;)
Jag & Flin i slutet av förra sommaren.
Detta är en utav mina absoluta favoritbilder på oss två,
man kanske skulle ta & göra även denna som en canvas?
& vad jag saknar sommaren när jag ser denna bild.

Kommentarer
Postat av: annsoh

Vad kul att du är med i dagens blogg! :D

lycka till puss annsoh! :D

2011-04-01 @ 17:29:42
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej! Dagens blogg är utsagd, kolla om det var du. Om inte, kan du anmäla dig igen för en ny chans ;)

Lycka till!

2011-04-01 @ 20:12:58
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0