Hej å hå plugga på!

Hej å hå pluggga på! & det är väl ungefär det jag gjort idag va? Det plus gymmet & så lite balkonghäng. GRYMT duktig har jag varit idag om man nu får skryta lite, och det får man ju!
Är klar med det som ska vara inne på Fredag i en utav kurserna och i den andra har jag gjort klart min näst näst sista studieenhet. Jag har alltså avklarat hela 2 studieenheter idag. Woho!
Men inte får jag ta det lugnt för det inte. Nejdå. I nästa vecka har vi nämligen prov på hela kursen i Folkhälsa, den drygaste kursen. Ouff. Så nu är det bara till att plugga plugga plugga på allt jag tidigare skrivit där. Pjuh!
Ska även försöka börja fila på mina inlägg till nästa veckas diskussion. Men jag har åtminstone fått gjort det mesta nu och ni anar inte hur skönt det är. Den där känslan när man är färdig med en enhet är så himla skön. Att det dessutom endast är en liten del kvar nu känns skönt det med.
Nästa vecka avslutas Folkhälsan & Vård- och Omsorgsarbetet den med, om man bortser från Praktiken. Kan ni förstå?
Igår var jag och valde nya kurser. Så till hösten kör jag vidare med Psykologi A, Medicinsk grundkurs samt Omvårdnad. Spännande.
Mycket pluggsnack nu. Ska bli skönt att slippa det ett tag sen. Men ni ska veta att det är sann lycka att plugga detta. Visst fasen känner man att man inte orkar ibland, men det är rätt, så rätt, och det gör det värt allt.
Om vi ska prata om något annar så säger jag tack till Pappa för hjälpen, det blir absolut en middag om det går vägen.
För övrigt ska ni fortsätta hålla era tummar för mig.. Imorgon tänker jag ringa ett samtal, jag hoppas få klarhet i det då, och såklart att det går min väg. Då ska jag tjata om det!
Nu ska jag läsa igenom Folkhälsan ett varv, tjihoo...

Kommentarer
Postat av: IDIS

Snygg blogg,söto! Du gör?=) KRAM

2011-04-27 @ 19:40:16
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0