Grekland baby.

Såg att det var lite bildlöst här. I brist på nya bilder får det bli en gammal en. Bara för att piffa upp lite menar jag. Trist med bara en massa text, så here you go..
Korfu förra sommaren. Med Kusse, min allra finaste Kusse.
Snart är det dags för Grekland igen, mindre än 2 månader dit.
Denna gången blir det Rhodos. Andra gången för mig.
Första gången för mina reskamrater & även första gången som
vi reser tillsammans; Caroline & Bobo. My favourite Darlings!
Det var bara det.
Fräscht med vitt nagellack förresten.. NOTE TO MYSELF: Köp det!

Kommentarer
Postat av: camme

Ja haha. Eller jag har ju varit det från å till ett tag nu. Men nu ska INGET stoppa mig. Solen är framme, s då får man inte jobbiga förkylningar :) låter härligt med grekland. Du ska inte spana på nya bikinis å lägga opp massa olika val på bloggen? haha, jag är in need of one, men tycks inte hitta så snyga i år :(

2011-04-28 @ 09:26:01
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0