Glad Påsk!

Skärtorsdag. Snart färdig med tvätten. Kom nyss på bästa presenten att ge till min älskade lilla ONGE som fyller 25 år imorron, dock kommer den inte hinna bli klar i tid, men det får hon har överseende med. Ska strax gå ner & hämta upp  tvätten, sen blir det hem familjen för att där tillsammans med Pappa städa i garaget, woho.. Nej men det gör inte mig så mkt, hoppas på att hitta lite fint att roffa med mig hem nämligen.
Har även tänkt hinna ner i stan, d v s om min kära Mamma tänker vara så söt & följa med mig..
Ikväll blir det skaldjur & champagne hos Familjen. Vem orkar påskmat liksom?
Jo då så att.. det blir nog en underbar dag detta!
Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0