Dots make me happy.

Lördag. Sol ute. Var en runda i stan. Beställt från H&M.. FY MIG!. Suttit i trådgården hos familjen & ätit lite & druckit ett halvt glas vin. Jo men det är väl det va?
Nu ska jag snart ta & öppna min isiskalla cider som ligger i kylen. Blir så sugen på det när solen tittar fram! Sen är det väl tänkt att jag ska fixa till mig lite. Ikväll blir det kalas. Bästa bror & världens bästa Bobo ser till så att jag ikväll kan njuta av bubbel.. thanx guys!
Köpte nya strumpisar som jag tänkte ha på mig ikväll. Prickiga! Det gör mig lite lycklig!
Kör Peppen & bilden, allt i ett här.
PEPP:
  • Solsken.
  • Att jag får skjuts båda hållen.
  • Att mina nya strumpisar är såå söta.
  • Att jag hittade lite fint som jag beställde ( men FYFY mig! ).
  • Att jag ska träffa lite folk som jag saknat!
& så bilden då..
Jag & fina lilla Spättan. En midsommar för ett par år sedan. Visst är vi somriga & fina? Speciellt lilla Spätts med sin blomma i håret. Den där klänningen är för övrigt en av mina favvo-klänningar. Tänk att jag hade glömt bort den. Nu är ju ännu en sommarkväll räddad!
Spättan är en fin människa hon. Synd att hon har så många katter bara. Jag hatar katter! Är livrädd för dom & dessutom allergisk mot dom, ingen bra kombo! MEN jag har laddat upp med allergitabletter idag, botar en del av problemet iaf.. får man vara nöjd med!
Kalaset idag är för Spättans boyfriend Paul. Jag har köpt ett gott rödvin till honom som jag hoppas ska smaka!
Men nu tar jag tag i mitt här. Ha en fin Lördag ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0