Oh so fancy fance!

Torsdag. Alltså Fredag imorron. Sweet. Då ska jag som sagt bjuda A på bio. Undrar vad vi ska se? Jag ska iaf bestämma, that's for sure!
Dagen idag har varit helt okej. Bråkade med Fuji när jag kom hem. Nu ska jag tydligen inte betala ngt alls? Sweet. Alltså har jag en snygg canvas i hallen som jag inte betalat en spänn för. Nu när jag tänker efter så tycker jag nog att dom borde ta & göra fel lite oftare. Synd om C&B bara..
Har även gått & blivit med mobil. Samsung galaxy. Så kan det gå när försäljaren knackar på, höhöhö ( eller ringer då ). Meh, den verkar ju faktiskt bra. Hoppas bara den spöar Iphonen som jag eg ville ha. & så kan jag liksom se ner lite på alla töntar som är så mainstream & har Iphone.
Finns så mkt saker jag borde göra. Gör jag det? Nä. Skjuter på allt till helgen. För då är det ju snorkul att göra sånt..
Tänkte köra en 'Dagens Kent' som jag brukade på min förra blogg:

Du sa rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver
Snabba avslut, snabba svar
Du sa rädslan pendlar långsamt för oss



& visst finns den alltid där
den där rädslan
rädslan för vad man förlorat
livrädd för vad man kommer att mista
Mest av allt vill jag behålla dig.


Vaskar den! Är man fancy så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0