Crea Diem.

Denna veckan har jag tagit tag i lite saker. I'll leave you with that.

Fick ett vitrinskåp av mitt älskade barn igår. Hurra vad snäll hon är! Blev så fint så fint därinne.

För övrigt så börjar jag att bli trött på vissa människor. Jag börjar nämligen känna igen saker & ting. Anar ett mönster. Jag vill inte acceptera det längre. Jag vill inte vara en sån människa som energitjuvar utnyttjar. Ni förstår säkerligen inget alls. Så brukar det vara. Men det är inte det viktiga här. Det viktiga är att jag förstår & att jag får ventilera mig lite.
Jag är trött på att bara vara behövd när det passar. Trött på att vara den man ringer till & beklagar sig för. Men sen då, sen när allt är så j*vla bra, vad händer då?
Varför är människan en så egotrippad varelse? Jag står faktiskt kvar här.

Jag vill ha något som är äkta. Något som alltid betyder något.

I helgen var jag hos mina finaste C&B. Där mina vänner har vi något äkta. Jag vet inte hur många gånger jag hyllat dessa två fantastiska människor. Men jag tänker att fortsätta med det. För fantastiska är precis vad dom är. Dit är man alltid välkommen. Tänk att man kan känna sig så välkommen & hemma när man är 'tredje hjulet'. Vilket man aldrig på något vis känner sig som där.
Det spelar ingen roll vad vi gör. Dricker vin, snackar skit, är på spökjakt, tittar på teve. Allt är så enkelt.

& så den kärleken. Är så glad att min Fliin äntligen hittat en man som behandlar henne som hon är värd. En man som skulle göra allt för henne & som alltid finns där.
Hon är så värd det & jag blir lycklig av att se dessa två.

Hittade bröllopstalet jag skrivit ner. Det ska jag nog ta & ge till dom. För att ha slängt ihopa det på någon timme så är jag faktiskt nöjd med det. Jag fick min Pappa stum &  med gråt i halsen när jag läste upp det för honom.

Ah minnen dessa minnen. Denna ständiga verklighetsflykt.

Vet inte vad jag vill få fram med detta inlägg. Kanske det att jag har börjat att se saker & ting på ett annat vis.


Crea Diem - Skapa Dagen.
Vackert.


Nu ska jag koka gröt. Lyxmiddag, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0