Bla bla bla.

Onsdag. Fick springa till bussen imorse. I eftermiddags var tåget försenat. Man kan säga att Skånetrafiken är tillbaka! Gotta' love that..
Efter jobb var jag inom Kvantum & handlade. Hamnade i en liten bitchkassa. Tur för henne att jag inte orkade lägga ngn kraft på att tjafsa.
Annars har jag bara hunnit med att duscha & äta. O jaa, att prata lite i telefon då. Gött att ha ngn att kräka av sig till.
Fick minsann tag i Mödravården idag, äntligen. Eller ngt. Vem f*n vill egentligen gå dit & låta dom rota runt? Blää.
Idag är det värsta tevekvällen. Det älskar en tevenörd som jag. Idol, Skånefruar & Kungarna av Tylösand.
Städa kan man liksom göra en annan dag.
Bokat in middag hos Mormor nästa vecka. Mys. Nu hoppas jag bara att få bokat in en dejt med min fina Mazarin också. Sen är jag nöjd!
Nej nu ska jag snoka runt i lite bloggar innan min tevekväll börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0