Waldorf Astoria New York.

Godmorgon. Här var man uppe med tuppen. Ah nästan iaf. Kl 08 klev jag ur sängen. Då hade jag redan legat halvvaken ett bra tag. Så lika bra att hoppa upp & ta tag i denna dag!
Nu ska jag plocka undan efter frukosten, sen blir det till att städa här hemma. Suck vad tråkigt, men det måste ju göras. Därefter ska jag fixa till mig för att sedan bege mig på Söndagslunch hos Familjen. Efter det ska jag & Mamma köra till Åhlens & handla till moi.. Wihoo!
Slänger in en bild innan jag tar tag i my house.. enjoy!
Familjen på Waldorf Astoria i NY. Vilket hotell. Vilken upplevelse. Magi!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tycker de är kul att du kan utala dig om min personlighet när du inte ens har träffat mig. Jag har inte varit de minsta dryg i mina svar till dig vilket bevisar änu mer att du inte har en aning om hur jag är men jag gjorde en video blogg om Bonzos raser så du får kolla på den sen om de inte är för jobbigt att trycka på play ;)

2010-10-31 @ 10:04:22
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag förstår att du inte menar något illa men samtidigt måste folk förstå att får man samma fråga 10 gånger om dagen så tycker man inte om att besvara den heller och då blir man lite irriterad när nr 7 i "kön" ställer samma fråga HAHAHA aja ska fixa filmen nu ;) Och jätte kul att du gillar bloggen :D

2010-10-31 @ 10:21:34
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: simone

Ser supermysis ut :D

2010-10-31 @ 13:05:33
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0