Is i hjärtat.

Hur tråkigt är det inte med alla dessa vardagssysslor? Tvätta, städa, laga mat. Jag spyr! Idag tvättar jag, samt att jag måste koka pasta.. ytterst jobbigt. Det borde väl räcka för dagen? Jag menar orka göra mer tråkigheter på en dag. Bädda rent måste jag visst oxå. Ja jag säger då det, livet är allt tufft ibland..
Annars är väl allt som vanligt. Inget svar här, inget svar där..
Det enda som förgyller min tillvaro är små söta pling.
Jag vill träffa Mazarin. Höra om hennes weekend i Sthlm samt gå & se SAW vilket j*vla nummer vi nu är på.. i 3D & skita på mig lite.
Jag vill träffa min fina Mormor, äta ngt gott & bara mysa hemma hos henne.
Jag vill leka med min kompis Coffe som jag inte träffat på ett tag nu.
Jag vill åka ut till Järavallen & ta en lång & mysig promenad som avslutas med varm chokelaaa! ( med frivillig..? )
Men mest av allt just nu vill jag bädda ner mig i min säng. Sätta igång ett dvd-maraton & bara ligga där tills det blir helg. Snälla Gud kan jag inte få göra det?
Nä jobba kvinna jobba. Uppskatta det du har va..
Nu ska jag ta & gå ner & kasta sopor, vika & hämta upp tvätt, sen blir det duschen.. woho på denna kvällen.
Men först.. PICTURETIME!
Snölandskap sett från mitt storarumsfönster.
Is långt in i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Misan

Brukar slå en blick uppåt när jag hälsar på mamma på jobbet.

2010-10-26 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0