Hey drunken girls.

Tisdag. En sån där grå dag som senare sprack upp i solsken. Dock endast väderleksmässigt. På jobbet är allt som det alltid är. F A S A N S F U L L T trött på Mr Besserwisser. Du har faktiskt inte alltid rätt & jag kommer att hävda mig ännu mer ju mer du går på.
& sen undrar jag.. hur mkt rörvslickare får man vara? Spyr.
För övrigt har jag inte roat mig med så mkt. Lagat mat, diskat & sånt sköj. Just det, betalat räkningar har jag oxå. Hej Fattliglus..
Nä vet ni vad.. det finns inte mkt att skriva om idag  ( heller.. ), så jag slänger helt enkelt upp en bild.
En gammal bild från PB. Haha kolla in så packade vi är.
Det riktigt lyser fylla om oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0