Ge mig värme i hjärtat.

Jag är trött. Som vanligt då med andra ord. När jag åker tåget hem blir jag nästan lite besviken över att 'redan' vara framme. Jag vill liksom sitta kvar där i den tysta kupén & slumra vidare. Men det gör jag såklart inte.

På jobbet är väl allt som vanligt. 'Folk' retar skiten ur mig & det enda som får mig att känna värme i hjärtat är 'mina' söta gamlingar. Tänk vad mycket man kan ge dom bara genom att stanna upp, lyssna & ge dom lite ömhet & närhet; en hand att hålla i, en kram, en strykning längs armen. Jag får kramar & pussar på kinden tillbaka. & så pratar dom & delar med sig av saker som tynger dom. Då mår jag bra. För att jag hoppas att dom känner att jag bryr mig om dom. För det gör jag.
Jag känner att jag för en gångs skull vet vad jag vill med mitt liv. Nu ska jag bara ta tag i det. Lite störigt då att man ska behöva jaga folk för att få ett vettigt svar.
Men jag ska inte ge mig, nytt mejl på ingång!
Annars känner jag för att få träffa min fina Mazarin. Kom igen & ge mig en dejt nu vettja ;)
Nä nu ska jag ta & äta lite av pastasalladen jag nyss slängde ihop.
Men först, meeeeeejl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0