Ett stycke snopp, NEJTACK!

Onsdag. Mittiveckandagen.
Inatt drömde jag en mkt bisarr dröm. Jag drömde kortfattat att vi skulle gå upp till en brukare ( så kallas dom som vi går hem till på jobbet ). Väl där möts vi av att brukaren ligger naken i sängen. Inte var det bara han heller. Nej, när vi går vidare in i lägenheten upptäcker vi att det ligger fult med nakna feta karlar överallt. Det ska nämligen spelas in en porrfilm där. Hur sjuk dröm?
MEN, nu kommer det riktigt sjuka. Den brukaren jag drömde om. & bara att jag drömde om honom är ju fullkomligt vidrigt, då han är just det, vidrig. Anyway.. den brukaren ska vi då gå hem till idag.
Med nattens bilder i huvudet går jag upp där & vad ser jag när jag står & dammsugar.. jodå, där ligger han med snoppen i vädret.. HELT ÄRLIGT NU! Hur sjukt är inte detta? Dock var han som tur var inte helnaken här, nejdå han hade minsann en skjorta & t-shirt på sig.. men vad hjälper det när snoppen ligger där? ÅHFYFAN vad jag dog. Kunde inte ens titta åt hans håll sen. Så vidrigt. Jag lovar er, hade ni sett honom hade ni förstått..
Att han dessutom luktar så vidrigt att jag var på väg att klökas när jag stod bredvid honom gjorde inte saken bättre.. Sur röv fyfan!
Så ja nu har man den på näthinnan liksom. Fastetsat! Goodbye sexliv liksom.. urk..

Annars förutom detta trauma? Hade ett kort litet möte. Suck på det. Sen när man väl var på väg hem så visade Skånetrafiken sig från sin bästa sida.. en snabb sväng inom Kvantum & när jag väl landade hemma  så var kl strax innan 19.. 13 timmar hemifrån. Tack för den.
Imorron ska jag äntligen få träffa min Mazarin. Hurra vad skoj! Tror bestämt att vi ska fika på EH.. vad annars liksom?
Nu ska jag snoka runt lite innan det blir tevekväll med Greys & Kungarna.
Old pic från PB. Såå små & oskyldiga vi ser ut va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0