En nunna på tåget, som ett djur i en bur.

Här sitter jag & är hungrig. Kan maten ta & bli klar snart eller? Idag har jag gett mig på en sallad innehållande rödbetor. Det är just dom som tar sån tid, dom satans rödbetorna. KOKA KLART NU!
Annars? Det var en dag på jobbet som jag brukar säga.
Satt en nunna mittemot mig på tåget. Hallå där.. har du fått tillstånd av Herren att åka tåg? Kunde inte låta bli att stirra lite på henne. Lite som ett cirkusdjur liksom.. Stackarn. Till slut fick jag lägga ner boken & sova ist. Som om jag inte alltid brukar göra så..
Annars har det inte hänt så mkt. Som vanligt med andra ord. Ser framemot helgen då det vaknas middag med fina människor samt ett frisörbesök.. BLONDIN ELLER BRUNETT? You tell me!
Nu ska jag titta till mina beeeedååååår, sen ska jag nog vara söt & beställa en goodiebag till min kära Mamma.
Men först; Pic a pic.
Det blev PB igen. Drinks for four. Vem fattas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0