Bra tjej!

Söndag. Bra dag. Har varit på Sköna Söndag på Folkets Hus med Mamma. Fick handlat en jättefin "aromalampa" med yankeecandle-wax som smälter & doftar helt underbart. Fick även köpt mig en "eyebrow-apparat".. haha värsta hightech! Får se om jag vågar prova den sen..
Annars strosade vi mest runt & tittade på allt fint. Fanns en del jag ville ha..
Mysig var det hur som helst.
Har även hunnit med att äta pizza & hämta ut ett paket. Kort & gott en bra Söndag.
Nu skuffar vi undan ångesten några timmar till & fortsätter att njuta av denna dag.
Igår var en bra kväll. Jag körde varannan vatten & sa åt folk att inte gå på Tages. Det fick räcka med Tycho.. bra tjej! Fyllemat hann jag dock med.. Chili Cheese.. hur gott kl halv två på natten? Urgott! Så tack för det Herr & Fru L.. ;)
Min fina Hoochie var  för övrigt sööötast i vaaarlden igår.. haha.. dör. Efter fyllekäket cyklade jag & Kusse hem, i ösregn.. tur att man är en förberedd tjej & hade paraply med sig.. hjälpte döömkt..!
Somnade gott & var nöjd med kvällen. Tack för det ni.
Nu måste jag för övrigt leva på vatten & bröd. Göttans..!
Nej dags att avrunda med.. just de.. PICTURE!
Jag & Carrofliiin söta som få förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0