Bra Söndag.

Uff. Nu kommer den där ångesten krypande igen. Den gör alltid det om Söndagarna, spec om kvällen.
Nåja. Det har varit en fin Söndag. Jag fick tag i vad jag skulle till min hall, nu saknas det bara en mysig lampa där. Efter Åhlens-rundan gick vi & fikade på Fahlmans. Det är en sånt där mysigt litet gammeldags konditori. Där delade vi en tårtbit & så tog jag en varm choklad med grädde, gjord på 60% mörk choklad.. gott!
Efter det körde vi & handlade lite.
Sen när jag kom hem roade jag mig med att plocka lite med mina nya saker samt titta på GG.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sluter mina blå ( fast dom är eg inte blå.. ).
Godnatt ni.

Jag vill att du ska ligga här nu
lägga dig närmre
& pussa mig godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV; Okej ^^ Jag har ju lov ifrån skolan så jag ska bara ta det lugnt.

2010-11-01 @ 09:30:13
URL: http://sofiaholma.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas din måndag börjat bra :)

2010-11-01 @ 13:05:07
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0