Stjärnor i Orlando.

God förmiddag. Idag klev jag upp runt 07. Som vanligt när man bestämt sig för att sova ut så kan man absolut inte det. Typiskt. Gick upp & kokade kaffe, diskade undan & tände lite ljus. Åt frukost & tittade på min favorit serie. Är himla nöjd med att jag stannade hemma idag, detta är precis vad min kropp behövde. VILA.
Har färgorganiserat lite bland det som hänger i min garderob samt hängt upp lite nytt. Packat ihop returer som jag ska skicka tillbaka senare idag ( om jag orkar gå ut.. ). Skickat in en slutrapport på Buzzador . Annars har jag inte gjort ngt mer än suttit här i soffan. Precis som det ska vara & precis vad jag ska fortsätta med.
Precis som jag visste så gjorde någon/några? mig besviken genom att inte ens besvara min inbjudan till Lördag. Fyför för sånt säger jag bara! Jag menar, HUR svårt är det att tacka nej? Nej, det där var helt enkelt sista gången jag bjöd vissa människor.
Tänk om man ngn gång kunde blivit motbevisad..
Men nu ska jag inte gnälla om det.. 13 av 15 får man vara nöjd med.. & jag är glad för er ska komma & vet att vi kommer att få en FAB kväll.. med eller utan förkylning!
Nu är det Tyra Banks på teve, en kvinna har visst gift sig med Eiffeltornet.. normalt?
Jag & Lillebror ligger & tittar på stjärnorna i Orlando.
Men varför håller jag i mig som att hängmattan snurrar i 190?

"Look up the stars
look how they shine for you"


Det finns en anledning till varför det står Viva La Vida på min handled.
Anledningen stavas L I L L E B R O R.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-05 @ 13:55:55
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0