Jag är tillbaka.

Nu är jag tillbaka. Jag tänker inte som det ser ut i nuläget skriva om mitt hjärta som brast en aning. Det är privat. För privat för att jag ska orka riva upp allt här igen. Jag har börjat att gå vidare nu. Bit för bit & dag för dag så mår jag bättre. Jag hade ett meltdown som varade i ungefär en halv vecka. Sen insåg jag att man måste ta sig upp & kravla vidare..
Så vi lämnar det där. För det gör fortfarande för ont att skriva om det. Så är det faktiskt.
Jag säger bara tack till alla er som stöttade ( & stöttar ) mig igenom allt detta. Ett spec tack till Mamma som lät mig vara ett barn på nytt & tog hand om mig dessa dagar. I Love You!
Nu sätter jag PUNKT.
Idag är det första advent & utanför fönstret yr snön. Det är så där magiskt som man bara drömmer om att det ska vara. En idyllisk julstämning helt enkelt. Jag hoppas på mer snö. För jag älskar't!

Idag har jag roat mig med att äta frukost i skenet av det första adventsljuset, målat naglarna, ätit avocadosoppa till lunch, duschat, bäddat rent, samt städat till fiskarna. Resten av dagen hade jag tänkt spendera med att bara ta det lugnt, röja lite & springa upp på vinden & ner i sophuset, fixa lite & sen så blir det kanske julskyltning?
We'll see.
I Fredags var jag nere hos mina Darlin's. Åt middag, drack vin & snackade en massa skit. En vanlig kväll med dom liksom. My precious! <3
Igår fixade jag bara här hemma. Städade & sånt skoj. På kvällen satt jag fast i soffan & tittade på tv3play. Lovely!
Nu ska jag snoka runt bland lite bloggar.
Ha en fin första advent allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Usch stackare hoppas de känns bättre snart och blir bättre vad de nu är! Japp här snöar de som

bara den :/ ställer till så de blir bökigt för mig att ta mig till jobbet bl.a. Pga har inget körkort så måste cykla dit inte lätt..Hoppas du får en fin kväll!

2010-11-28 @ 19:01:58
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej fina du!

Brustna hjärtan är aldrig lätt att reparera. För mig tog det flera månader och jag undrar om jag är hel än..Men du är stark, vännen! Hoppas verkligen vi ses snart!! Stora kramar!

2010-11-30 @ 08:54:16
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0